22.10.2013

DOMATES ÇORBASI... KNORR


Hazır çorbaların içinde sağlığa zararlı etkin madde bulunduğu söylense de Knorr gibi büyük bir firmanın insan sağlığınla oynayacağını pek düşünmüyorum.

Knorr'un çorbalarından en sevdiğim domates çorbasıdır.

MALZEMELER :
1 paket Knorr domates çorbası
1 çay kaşığı tereyağ
1 tatlı kaşığı domates salçası
veya
1 çorba kaşığı domates püresi.
1 miktar rendelenmiş taze kaşar peyniri.

YAPILIŞI :
Paket üzerinde nasıl pişirmemiz gerektiği anlatılıyor. Ben kendimce eklemeler yapmayı sevdiğimden bazı eklemeler yaptım tarifime.

Öncelikle bir kase içine paketteki çorbayı döküyorum, 1 su bardağı soğuk su ekleyip iyice karıştırıyorum. Akıcı bir sos haline gelene kadar (koyu olursa az miktar daha soğuk su ekleyebiliriz).

Kaynamış suyumu hazır bulunduruyorum.
Tencereye tereyağını, domates salçası/domates püresini ekleyip birazcık pişiriyorum. Kase içinde hazırlamış olduğum çorbayı ekleyip karıştırıyorum ve üzerine pakette yazılı ölçüden bir su bardağı eksik kaynamış su ekliyorum. Kıvamı size göre çok koyu olmuşsa azar azar sıcak su eklemeye devam ediyorum ve kaynamaya başlayana kadar karıştırmaya devam ediyorum. Kaynadıktan sonra 2-3 dakika daha pişirip ocağımı kapatıyorum.

Servis ederken rendelenmiş taze kaşar eklemeyi seviyorum.

Afiyet olsun.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder